Szukaj na tym blogu

Translate

sobota, 24 sierpnia 2013

session #2



























shoes - CROPP | skirt - NN | shirt - SH | swimsuit - CROPP

13 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjecia najbardziej mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. CIekawie. Rzeczywiscie ostatnie zdjecia najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne zdjęcia kochana ! u mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. no widzę, że zdjęcia się znacznie poprawiają ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna koszula i fajne połączenie z biała maxi! :)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełen luz w pozowaniu i stylizacji :) Modelka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie tu u ciebie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna spódnica :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne zdjęcia <3 masz śliczne włosy <3

    OdpowiedzUsuń